McDonald’s влаштував VR-екскурсію на ферми своїх постачальників (відео)
Над створенням автобусу оснащеного VR-технікою корпорація працювала 9 місяців. Віртуальну реальність компанія використовує для екскурсії фермами своїх постачальників. Планується, що автобус побуває в 7 різних місцях Великобританії, починаючи з Північної Ірландії, пише “Агро-Центр”.
Створюючи тур, розробники мали декілька цілей:
— довести, що яйця, яловичина та молоко виготовляються в Великобританії;
— популяризувати професію фермера.
ІТ в агросекторі: українські програмісти створюють стартапи у селі
За словами, Конора Маквея, директора департаменту постачань McDonald’s, таким чином компанія намагається стати більш відкритою та прозорою щодо своїх постачальників.
Перший віртуальний тур журналістам влаштували у Беркширі, де розташована молочна ферма. Журналісти віртуально відвідалина ферму, де курей тримають на вільному вигулі. Також вони побували на двох господарствах постачальників яловичини, де отримується м’ясо і відбувається приготування котлет. Загалом з McDonald’s співпрацює з 17 тис. постачальників та фермерів.
Фермер з Рівненщини створив унікальний винахід (ВІДЕО)
Згідно з опитуваннями майже три чверті покупців хочуть знати про походження та спосіб отримання продукції. Вони напряму цікавляться доглядом за тваринами та захистом навколишнього середовища і критично ставляться до інформації, яка надходить від компаній, пише “Aggeek”.
McDonald’s купує не тільки британські продукти і не всі вони органічні або отримані при вирощуванні тварин на вільному випасі, але всі постачальники мають дотримуватись жорстких правил догляду за тваринами.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: