Британський магазин звинуватили в расизмі через солодких качечок до Великодня

Британський продуктовий рітейлер Waitrose вилучив з продажу набір великодніх качечок з шоколаду – покупці порахували його расистським і підняли дискусію в соціальних мережах, пише “Агро-Центр”.

У наборі були три шоколадних каченяти, підписані як “хрусткий” (crispy), “пухнастий” (fluffy) і “бридкий” (ugly). Перших два були з білого і молочного шоколаду, а словом ugly була підписана качечка з гіркого шоколаду – темно-коричневого кольору.

Україна без риби: експерти розповіли як воєнний стан вплине на рибальство в Азовському морі

Британцям ці написи з’явилися образливими. “Це неправильно”, “Є тисячі інших варіантів, чому бридкий?” – такі повідомлення з’явилися в Twitter. Однак багато споживачів не угледіли в шоколадних качат нічого расистського: “Будь ласка, йдіть з цієї планети, ви жалюгідні, якщо ображаєьеся на шоколадне каченя!”, “Той факт, що ви бачите расизм в шоколаді, змушує мене думати, що проблема в вас” , “Реальний злочин тут – 8 фунтів за шоколадну качку”.

Незважаючи на це, торговельна мережа Waitrose вибачилася перед покупцями і переоформила упаковку набору, а кондитерське ласощі з підписами вилучили з продажу. Після “редизайну” набір з’явився в магазинах і онлайн-торгівлі.

Пасовище для селян чи сонячні панелі: на Прикарпатті фермери відстоюють землю

Як пише The Daily Telegraph, написом ugly виробник хотів провести паралель з казкою Ганса Крістіана Андерсона “Гидке каченя” (англійською – The Ugly Duckling).

“Нам дуже шкода, що назва продукту кого-небудь засмутило, у нас абсолютно не було наміру когось образити”,

— повідомив представник компанії Waitrose.

На фермі під Києвом відомі політики купують екзотику (відео)

Kateryna Kovalchuk

Журналіст ресурсу news.agro-center. Актуальні та не банальні новини про сільське господарство та фермерство :)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: