Хто з депутатів, які займаються агрополітикою, найкраще веде свої соцмережі?
Нещодавно, було проведено аналіз активності у Facebook парламентарів, які відстоюють в Верховній Раді інтереси аграрної галузі. Результати говорять про те, що депутати активніше, у порівнянні з минулим роком, користуються соцмережами для взаємодії зі своєю аудиторією.
Детальніше про це розповідає Агроцентр.
Цього року було проаналізовано соціальну активність нового складу Комітету ВРУ з питань аграрної політики та земельних відносин. З результатів аналізу, можна зробити висновок, що дистанція між соцмережами та парламентарями скорочується.
Коментар: “Аграрна тема дуже чутлива для України, тому якраз в цій ніші необхідний фаховий контент. Необхідно доносити до людей плюси та мінуси всього, що відбувається, не займатися простою пропагандою. З людьми треба контактувати. І через соцмедіа це можна зробити швидше та ефективніше“, — радить політичний консультант Еліна Кац.
Якщо торік сторінок в Facebook не мали 8 депутатів-аграріїв, то цього року не вдалося знайти хіба що сторінку голови Аграрного комітету Миколи Сольського. Решта мають публічні чи особисті сторінки і в більшості активно їх наповнюють – від кількох постів на тиждень до 4-5 щодня.
Серед депутатів з найбільшою кількістю підписників лідирує рівненський політик Дмитро Соломчук, яки має 25 759 підписників. Сторінка нардепа публічна та активно наповнюється.
Окрім того, було проаналізовано ефективність самих постів, виходячи з абсолютного максимуму лайків за одну публікацію за останні півроку.
Виявилося, що й тут з великим відривом лідирує нардеп від Рівненщини Дмитро Соломчук.
Ті ж самі пости активно коментували та репостили. Зокрема, максимум репостів отримали дописи Дмитра Соломчука, Миколи Кучера та Василя Петьовки. Коментарів — публікації Дмитра Соломчука та Миколи Кучера.
Автори аналізу також вирішили запитати у самих законотворців, як вони оцінюють свою діяльність в соцмережі та що отримують від подібної комунікації.
Коментар: “Ти можеш напряму комунікувати з людьми, чітко доносити свою позицію і розповідати про свою діяльність. Тут одразу отримую зворотній зв’язок та інформацію про ті чи інші проблеми. Можна проаналізувати ці відгуки, та швидко дізнатися, що найбільше хвилює виборців.
На мій погляд, Facebook має бути платформою для обговорень. Необхідно запитувати думку виборців, демонструвати реальну ситуацію і проблеми, підкріплювати відеоматеріалами. Звісно, давати вузькопрофільну та індивідуальну інформацію для цільової аудиторії” – розповідає Дмитро Соломчук
Джерело: сайт Інвестор-ЮА
Читайте також: Україна експортувала рекордну кількість зерна
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: