“Більш як півмільйона підписників”: у США фермери заробляють на YouTube більше, ніж на своїх фермах
Видання Bloomberg розповіло про те, що в США стають масовими випадки, коли фермери заробляють більше грошей, розповідаючи про свою сферу в соціальних мережах, ніж безпосередньо від ведення сільського господарства.
Детальніше про це розповідає Агроцентр.
Деталі: Видання наводить приклади одразу кількох фермерів. Серед них 34-річний Зак Джонсон, який вирощує кукурудзу та сою в Міннесоті. Зак відомий на YouTube під псевдонімом “MN Millennial Farmer”.
Фермер стверджує, що ролики на YouTube принесли йому приблизно в п’ять разів більше грошей, ніж він зміг заробити на сімейній фермі за останній рік.
При цьому відеоблогером Джонсон став всього декілька років тому. Початковою ціллю реєстрації блогу був захист у мережі виробників агропромислової продукції та технологій, які вони використовують.
Зараз Зак має майже 600 тис підписників і більше 50 млн переглядів в акаунті. В середньому тисяча переглядів приносить власнику акаунта від 0.7 до 1,5 долара. Виходячи з цього, фермер міг заробити на своїх роликах від 75 000 доларів.
Крім цього, Джонсон продає через інтернет власні товари, проводить публічні виступи та рекламує в своїх роликах чужу продукцію. Це допомагає йому отримати додатковий прибуток від свого акаунту.
Джерело: сайт Bloomberg
Читайте також: В Бельгії варять пиво з вторинної сировини
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: