“Гуцульська коров’яча бриндза”: в Україні з’явився новий географічний бренд

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зареєструвало географічне зазначення “Гуцульська коров’яча бриндза” як назву місця походження сиру.

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Деталі: Це вже друге географічне зазначення на сир, яке було зареєстроване в Україні в рамках проєкту ЄС “Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні”.

Управителем географічного зазначення “Гуцульська коров’яча бриндза” є громадська спілка “Асоціація карпатських ватагів”, що розташована у селищі Верховина.

Географічне зазначення є знаком якості, що посвідчує тісний зв’язок продукту з територією і гарантує високу якість кінцевим споживачам.

Цього року сертифікацію пройшли 6 полонинських господарств: Кринта, Скупова, Луковиця, Бибратківка, ФГ “Згарда”, Щівник. Вони відповідають всім вимогам плану контролю і мають право маркувати свою бриндзу як “Гуцульська коров’яча бриндза”. Завершальним етапом реєстрації стане отримання відповідного свідоцтва вже найближчим часом.

Виробники, які також хочуть виготовляти ГЗ повинні відповідати наступним критеріям:

  • виробництво бриндзи на високогір’ї не нижче ніж 700 м над рівнем моря;
  • дотримання традиційної технології виробництва;
  • використовувати не менше 70% коров’ячого молока; 30% можна додавати овечого чи козячого від місцевих гірських порід тварин.

Такі виробники мають право звернутися в ГС “Асоціація карпатських ватагів” та отримати всі необхідні документи для використання бренду, а також зобов’язані пройти контроль і сертифікацію.

Джерело: сайт Івано-Франківщина туристична

Читайте також: Мелітопольська черешня офіційно визнана географічним брендом

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: