Як під Запоріжжям створюють легенди британського автопрому (фото)

На дорогах села Веселе Запорізької області можна зустріти легендарні автомобілі британської промисловості 50-х років Lotus і Cobra. Ці машини, справжні шедеври автопрому, створює Василь Кирєєв у маленькому селі на місці колишньої дирекції свинокомплекса. Один такий екземпляр коштує від $30 000, а купують українські авто навіть у Арабських Еміратах.

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Василь Кирєєв родом з села Веселе Запорізької області. За освітою інженер-механік, закінчив Таврійський державний агротехнологічний університет.

На місці свинокомплекса – виробництво авто

Років 10 тому я почав думати, чим би зайнятись на пенсії для власного задоволення, але щоб це й гроші приносило. І мені натрапив на очі буклет про машини Lotus Super Seven і Cobra Shelby. Це британські автомобілі 50-х років, які без перебільшення є справжнім шедевром світового автопрому. Я подумав, чому б не спробувати зайнятись виробництвом таких машин в Україні?

Зараз Василь Кирєєв займається виробництвом авто Lotus Super Seven і Cobra Shelby

Щоб зрозуміти, як взагалі робити такі авто, я їздив в Англію та Америку вивчати технологію. Зі мною ділилися досвідом фахівці англійського виробника спортивних автомобілів DAX, які першими виготовили репліку відомої моделі Cobra Shelby – AC 427 Cobra. Всіма правдами і неправдами довелось заміряти параметри машин, вивчати особливості виробництва, які зараз я використовую для створення своїх автомобілів.

Технологія виробництва

Перший автомобіль Cobra Vesele разом з товаришем збирали досить довго. Адже виробництво містить багато процесів: креслення, побудову прес-форми для ліплення зі склопластику кузовних панелей, зварювання “заліза” і зовнішніх деталей. Крім цього, ще потрібно домовитися з гальванічним заводом, щоб довести все до блиску.

Зараз на виготовлення однієї машини йде десь 4 місяці. І вся команда, яка потрібна для цього – один хороший слюсар і електрик.

Всі елементи корпусу авто зроблені з такого ж матеріалу, який використовували при створенні болідів “Формули-1”. Двигун та коробку передач можемо поставити фактично з будь-якого автомобіля. Укомплектувати машину ми можемо в залежності від побажань клієнта.

Cobra є найдорожчою за собівартістю, бо деталі потрібно закуповувати за кордоном. В Україні таких не виготовляють. Мінімальна ціна закупки 6,500 євро.

Ходову частину для автомобіля ми можемо брати з Ford, BMW чи Opel. Ось на цьому авто стоять ходова та двигун на 240 кінських сил від Ford Scorpio. Основу кузова становить просторова трубчаста рама великої жорсткості з працюючою обшивкою. Вага такого авто Lotus Seven – 500-600 кг

Та загальний вигляд машини вражає: спортивний руль Momo, шкіряний салон гігантські колісні диски. Якість такої збірки є високою.

Лейбочка made in, а не “зроблено в Україні

В Україні не дуже хочуть купувати українські автомобілі. Одного разу приїхали батько з сином до нас на виробництво, одразу видно – люди заможні. Вони довго ходили, дивились, і син наче вже і хотів брати Cobra, а батько відмовив. Я потім запитав, в чому причина. На це мені відповіли: “Та я ж нікому за столом не зможу пояснити, що це українське виробництво”. Тобто люди хочуть, щоб була лейбочка made in, а не “зроблено в Україні”.

Сподіваюсь, що така ситуація зміниться і люди будуть цінувати роботу українського виробника.

Джерело: сайт ШоТам

Читайте також: У Нідерландах створили інноваційний плавучий парк із перероблених пластикових відходів (відео)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: