Майбутнє фермерства за веганами: інтерв’ю засновника мережі вегетаріанських кафе
Вегетаріанці, вегани та люди, які ведуть здоровий спосіб життя – відкривають чималі перспективи для українських фермерів. Адже їхній раціон здебільшого складається саме з рослинної здорової їжі. Засновник мережі вегетаріанських кафе Vegano Hooligano розповів, як саме вегани можуть допомогти розвитку фермерства, пише “Агро-Центр” з посиланням на АгроІнсайдер.
Vegano Hooligano – мережа вегетаріанських кафе, які працюють у Києві, Одесі та Івано-Франківську. Рудольф Краєвський – засновник та генеральний директор мережі закладів. За його словами, попит на веганські продукти в Україні щорічно збільшується у два рази.
“Українські вегани зараз споживають, в основному, імпортну продукцію. Ми намагаємося вибирати українські продукти, але, на жаль, нам багато чого не вистачає — від елементарної картоплі до селекційних видів мікрогріну. Співвідношення імпорту та внутрішнього виробництва веган-продукції становить 90:10, і це відкриває величезні перспективи для українських виробників.”
— розповів Рудольф.
В Чернівцях затримали чоловіка, який підробляв ікру відомих брендів
Він вважає, що українські фермери мають всі можливості аби постачати мікрогрін, хорошу зелень та овочі. Подібна продукція матиме попит як на внутрішньому ринку так і на зовнішньому.
У закладах Vegano Hooligano страви вже сьогодні готуються з фермерських продуктів.
“У нас є постачальник — успішний бізнесмен в Київській області. У літній сезон він вирощує ґрунтову листову культуру — зелень, капусту, прянощі, а взимку переходять на теплиці. Є й інші локальні виробники в Київській області з великими обсягами виробництва. Вони працюють на елітні ресторани з продукцією високої якості, постачають салат, той же мікрогрін. Є кілька виробників батата — це дуже корисний продукт. І, природно, садові культури — горіхи, яблука, фрукти і ягоди.”
— поділився чоловік.
Україна зайняла 63 місце у рейтингу продовольчої безпеки
На Херсонщині почали вирощувати перлини
Рудольф радить фермерам орієнтуватися саме на веганів, адже за його словами вони споживають найбільше їхньої продукції, звичайно не тваринного походження.
“Все, що робить веган — це просто виймає з кошика м’ясо, молочні продукти, яйця, тобто всі продукти, тваринного походження, і у нього залишається ще половина обсягу зелені — салатів, свіжих овочів, фруктів.”
— пояснив він.
Аби збільшити кількість споживачів фермерської продукції у веганському сегменті, фермерам потрібно почати співпрацю з основними постачальниками. І другий напрямок — це вихід в рітейл. Якщо у аграрія є веганські продукти, то йому залишається зробити кілька кроків, щоб доставити їх в супермаркети з практично необмеженим обсягом продажів. Це реальний шлях до монетизації і збільшення продажів.
“Американці ставали на коліна”: інтерв’ю з миколаївським фермером (ФОТО)
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: