Переселенка з Горлівки будує успішний квітковий бізнес у селі (фото)
Ніна Радченко після початку війни на Сході, була змушена покинути рідну Горлівку та розпочинати бізнес з нуля. Сьогодні жінка вже 4 рік перетворює Донбас на квітучу оазу. Ніна заснувала садовий центр у селі Олександрівка Лиманського району Донецької області, де мешкає лише 500 людей, пише “Агро-Центр”.
Разом з чоловіком Ніна покинула Горлівку ще у 2014 році. Аби розпочати справу на новому місці, підприємцям знадобилося 400 000 гривень, проте вкладати гроші потрібно й до сьогодні. Коли подружжя покидало Горлівку, з собою забрати нічого не вдалося. Там залишилося житло, розплідник рослин та все необхідне обладнання для роботи: газонокосарки, тримери для покосів.
Подружжя створило лікувальний будиночок з бджолами (фото)
Ніна має освіту хіміка-технолога. А ландшафтним архітектором працює з 2011 року. Навчатися тонкощам справи жінка їздила у Голландію та Німеччину. Жінка не лише розробляє ландшафтний проект, а й втілює його у життя. Найчастіше клієнти просять зробити газони, квітники, системи автоматичного поливу. В зимовий період на підприємстві працює двоє найманих робітників і Ніна.
Сьогодні Ніна працює на 60 сотках землі. Частина території відведена під теплицю, на решті території вирощують рослини для ландшафтного дизайну. Ніна спеціалізується на створені ландшафтного дизайну. На господарстві вирощують хвойні рослини, туї, можжевельники. У теплиці вирощують 30 сортів однорічних квітів у горщиках. Вони користуються попитом як серед дачників так і серед власників різноманітних закладів, які використовують ці рослини для декору.
“На ландшафтне озеленення у нас записуються ще з січня. Наприкінці лютого заплановані роботи на три наступні місяці. Ті, хто звертаються ранньої весни – потрапляють в осінні списки. В середньому, на місяць обслуговуємо 10 об’єктів”,
— каже Ніна.
Модель зі світовим ім’ям зайнялася фермерством (фото)
Сезон продажів розпочинається у квітні. За словами підприємиці, на рівень прибутковості ще не вийшли. У Горлівці такий бізнес був би вигідніший.
“Бачу хороші перспективи на новому місці. Клієнти наші задоволені. Робимо свою справу добре, стараємось. Якщо працювати якісно – без роботи не будеш. Коли є репутація, клієнти знаходять самі”,
— стверджує дизайнерка.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: