Виїхали в маленькі міста і знайшли 50 працівників за 2 тижні: експеримент МХП з масового найму
«Миронівський хлібопродукт» — найбільший виробник та експортер курятини в Україні. В корпорації 30 підприємств у 14 регіонах, на яких працюють 28 тисяч співробітників. Тому на підприємствах МХП завжди є велика кількість відкритих вакансій.
Детальніше про це розповідає Агроцентр.
Щоб швидко залучити на роботу нових людей, минулої осені на підприємстві провели експеримент з масового найму. В пошуках співробітників, рекрутери холдингу виїхали у міста, де живуть потенційні кандидати.
Як пройшов експеримент, Jooble розповіла керівниця відділу масового підбору компанії «Миронівський хлібопродукт» Тетяна Дмитренко.
В чому суть експерименту
Проєкт «Мобільний рекрутинг» почали з Вінницького регіону. Тут розташовані два з найбільших підприємств корпорації — «Зернопродукт МХП» та «Вінницька птахофабрика».
Щоб укомплектувати їх працівниками, корпорація залучає людей з невеликих міст усього регіону, організовуючи для них транспорт. Через карантин кандидатам було важко приїжджати у офіс МХП на співбесіди. Тому в холдингу й започаткували проєкт «Мобільний рекрутинг».
«Ми обрали два міста в Вінницькому районі, команда рекрутерів приїхала туди на брендованих автомобілях та припаркувалася в центрі міста. Усі бажаючі могли підійти, поспілкуватися з рекрутерами, заповнити анкету та пройти мініінтерв’ю», — розповідає Тетяна Дмитренко.
Один тиждень рекрутери пробули в Гайсині (населення — 25 тисяч мешканців), ще один — в Тульчині (населення — 14 тисяч мешканців). Міста обирали за такими критеріями:
— кількість населення (мало бути не менше 10 тисяч мешканців);
— відстань до підприємств МХП (майбутні співробітники мали добиратися до роботи не більше ніж годину);
— кількість співробітників з даного регіону (якщо з якогось міста в компанії ще немає працівників, значить у нього великий потенціал).
Напередодні приїзду корпорація повідомила мешканцям вибраних міст про майбутній проєкт: розповсюдили рекламу на радіо, в соціальних мережах та центрах зайнятості.
Як це відбувалося
На кожну точку виїжджали відразу п’ятеро рекрутерів корпорації МХП, які один одного підміняли. Зазвичай на точці перебували по 2-3 працівники.
«Найбільший потік кандидатів був у перший день. Люди підходили, питали про вакансії та дивилися наші проморолики про діяльність підприємства, — розповідає Тетяна Дмитренко. — Ми проводили з ними первинне інтерв’ю та пропонували заповнити анкету».
Найбільше кандидатів, що підходили до точки, були вікової категорії 30-50 років. Частина людей — ті, що через карантин повернулися з заробітків з-за кордону. Вакансіями цікавилися різні категорії персоналу: не тільки люди робочих спеціальностей, а й офісні працівники. При кожному підприємстві МХП є офіс, тож у таких спеціалістах корпорація також зацікавлена, хоча й офісних вакансій значно менше, ніж робітничих.
Зібрані контакти рекрутери заносили в базу. Протягом двох тижнів у двох містах їм вдалося зібрати близько 300 анкет. Згодом кандидатам дзвонили і запрошували на співбесіду. На момент закінчення проєкту, завдяки «Мобільному рекрутингу» на підприємства вдалося залучити 22 нових працівника.
Спроба номер два: Черкаська область
Надихнувшись вдалим результатом, через два місяці проект «Мобільний рекрутинг» повторили в Черкаській області, де розташовані «Миронівська птахофабрика» та птахофабрика «Нова перемога». Тут рекрутери обрали міста Корсунь-Шевченківський (22 тисячі мешканців) та Городище (13 тисяч).
«З досвіду першої поїздки, ми зрозуміли, що у перші три дні приходять найбільше кандидатів, тому цілий тиждень проводити в місті не обов’язково, — говорить Тетяна Дмитренко. — Також зробили висновок, що треба зважати на погоду. В день, коли дощило, у Вінницькій області до нашої точки майже ніхто не підходив, тому за таких погодних умов їхати немає сенсу».
Також рекрутери підкоригували графік: стояли на точках вже не до 18:00, а до 16:00, адже більшість кандидатів підходили в першій половині дня. А в рекламі зробили ставку на радіо, адже саме цей канал залучення кандидатів найкраще спрацював у Вінницькій області. На другому місці — рекомендації. Люди, що приходили на 3-4 день, зазвичай дізнавалися про проект від своїх знайомих, які вже заповнили анкету у перші дні.
Результати
До кінця року завдяки проекту «Мобільний рекрутинг» на підприємства компанії вдалося залучити понад 50 нових співробітників. Але зібрана база кандидатів працюватиме й на перспективу: дозволить закривати майбутні вакансії.
«Експеримент себе більш, ніж виправдав, — резюмує Тетяна Дмитренко. — Це ефективний інструмент, коли у компанії багато відкритих вакансій, і треба швидко укомплектувати штат. На одній з наших птахофабрик найближчим часом відкриється новий цех. Тож зібрана база контактів знадобиться для того, щоб найняти туди працівників».
Резюмуючи. Як повторити кейс МХП з «Мобільного рекрутингу»:
1. Визначте, які населені пункти вам потрібні: потенційні співробітники не мають витрачати на доїзд до вашого підприємства більше години;
2. Заздалегідь розмістіть рекламу. Радіо працює найкраще;
3. Перевірте прогноз погоди: в разі дощу, до точки майже ніхто не підійде;
4. Підготуйтеся до великого напливу людей в перший день приїзду;
5. Не обов’язково стояти на точці до самого вечора, найбільша кількість людей приходять в першій половині дня;
6. Три-чотири дні у кожному місті провести цілком достатньо;
7. Заносьте усіх кандидатів в базу, навіть тих, хто поки що не підходить для відкритих вакансій. Ці люди можуть знадобитися вам в майбутньому.
Джерело: сайт ua.jooble
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: