Американські компанії витратили 30 мільйонів доларів на рекламу нового виду яблук

Новий вид яблук Cosmic Crisp активно рекламують в Америці. Засновники переконують, що ці яблука ще солодші, соковитіші та хрусткіші за всі досі існуючі. Також вони можуть зберігатися в холодильнику від 10 до 12 місяців, не втрачаючи своїх смакових властивостей. На рекламу нового фрукту витрачають мільйони доларів, пише “Агро-Центр”, з посиланням на Studway.

Вперше яблуко створили в Університеті штату Вашингтон, схрестивши два існуючі види – Honeycrisp та Enterprise.

Своє ім’я – “Космічні пластівці” – фрукт отримав завдяки забарвленню: темно-червону шкірку яблука вкривають білі плями, схожі на зірки на нічному небі.

2 мільйони елітного бурбону пролилися в землю (відео)

Охочих придбати права на вирощування нового виду виявилося так багато, що фермери розігрували насіння в комп’ютерну лотерею.

Така схема вирощування та просування фрукту вважається найбільшою і найшвидшою в історії яблук. Це коштувало близько $30 мільйонів доларів.

До 2027 року Cosmic Crisp з’явиться по всьому світу. Зараз його ціна у США складає $5 за пів кілограма.

В Іспанії розкрили масштабне шахрайство з підробленими органічними огірками і яйцями

Kateryna Kovalchuk

Журналіст ресурсу news.agro-center. Актуальні та не банальні новини про сільське господарство та фермерство :)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: