Американські компанії витратили 30 мільйонів доларів на рекламу нового виду яблук
Новий вид яблук Cosmic Crisp активно рекламують в Америці. Засновники переконують, що ці яблука ще солодші, соковитіші та хрусткіші за всі досі існуючі. Також вони можуть зберігатися в холодильнику від 10 до 12 місяців, не втрачаючи своїх смакових властивостей. На рекламу нового фрукту витрачають мільйони доларів, пише “Агро-Центр”, з посиланням на Studway.
Вперше яблуко створили в Університеті штату Вашингтон, схрестивши два існуючі види – Honeycrisp та Enterprise.
Своє ім’я – “Космічні пластівці” – фрукт отримав завдяки забарвленню: темно-червону шкірку яблука вкривають білі плями, схожі на зірки на нічному небі.
Охочих придбати права на вирощування нового виду виявилося так багато, що фермери розігрували насіння в комп’ютерну лотерею.
Така схема вирощування та просування фрукту вважається найбільшою і найшвидшою в історії яблук. Це коштувало близько $30 мільйонів доларів.
До 2027 року Cosmic Crisp з’явиться по всьому світу. Зараз його ціна у США складає $5 за пів кілограма.
В Іспанії розкрили масштабне шахрайство з підробленими органічними огірками і яйцями
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: