Креативний директор із Нью-Йорка став фермером і вирощує цитрусові

Під час пандемії креативний директор Скотт Формбі знайшов перепочинок та натхнення для нової справи у своєму пишно засадженому дворі. Про це у своєму телеграм-каналі розповів народний депутат Дмитро Соломчук.

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Деталі: Як пише The New Yorks Times, до пандемії коронавірусу Скотт Формбі працював креативним директором над такими модними брендами, як Ralph Lauren та Frette.

Все почалося з того , що 15 років тому Скотт купив будинок у іспанському колоніальному стилі 1920-х років, у дворі якого знаходився великий сад. Проте у 2014 році посуха знищила частину дерев та рослин, тому він змушений додати багато кактусів, аби зменшити потребу у воді.  

Коментар: Я зберігав старі лимонні та мандаринові дерева, але через засуху був змушений додати багато кактусів, аби врятувати сад“, – сказав він.

Приблизно два з половиною роки тому Формбі часто їздив між Нью-Йорком (де він має будинок) та Торонто, де він працював головним креативним директором канадської мережі книжкових магазинів Indigo. Внаслідок цього, сад почав знищуватися, бо у Скотта не було часу його доглядати.

Наприкінці 2019 року Формбі звільнився з роботи, а вже через декілька тижнів пандемія охопила Західне узбережжя. У зв’язку із карантинними заходами у нього з’явилося більше часу, аби доглядати за деревами. Так він всерйоз зайнявся своїм садом та зібрав рекордний для себе врожай цитрусових і почав продавати їх на фермерських ринках. Іноді він просто залишав кошик лимонів біля дороги з написом “Безкоштовний вітамін С!”. 

Згодом він із колегою знайшли лабораторію в Колорадо, яка допомогла б їм створити компанію, яка виготовляє органічні масла і креми з рослин. 

Згодом вони створили бренд Figaro Apothecary, який виник після того як Формбі побачив картину “Пейзаж з пастухом”, спокійну візуалізацію італійської сільської місцевості, написану близько 1637 року французьким художником Гаспаром Дюге в мережі. 

Коментар: І Дженніфер, і я хотіли поговорити про цілющі властивості мистецтва і ця картина стала остаточною точкою відліку“,- сказав він. 

Ця ідея їм так сподобалося, що вони вирішили ліцензувати твір для використання під своїм брендом. 

Цього місяця вони випускають свої перші два продукти: Ботанічну сироватку та Бальзам для допомоги. Обидві формули мають потужну комбінацію органічного екстракту зеленої ехінацеї, отриманої з ферми. Деякі дослідження показали, що ці два інгредієнти можуть сприятливо працювати разом для зменшення запалення шкіри та м’язів. 

Весь цей час Скотт продовжує займатися своїм садом та навіть виділив нову територію для лікарських трав, таких як дикі чорнобривці та ромашка.

Читайте також: У Франції створили унікальну агрошколу, яка випускатиме 2000 фермерів щороку (ФОТО)

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: