Розмір не головне: на ринку набирають популярності міні-овочі
Український проєкт бізнесрозвитку плодоовочівництва (UNDP) розповів про основні тенденції у овочівництві. Найближчим часом у тренді будуть плоди незвичайної форми та кольору, а також маленького розміру, які зручно їсти в якості снеків, пише “Агро-Центр”.
“Культура споживання овочевої продукції в нашій країні дуже сильно змінилася. Наприклад, років 10 назад рожевий і жовтий томати вирощували в невеликих обсягах виключно для власного споживання. А на ринку продавали тільки червоний томат. Зараз все змінилося: червоний, рожевий, жовтий, чорний томати стали витісняти з ринку червоні гібриди. Те ж саме відбувається в світі з черрі-томатами,”
— розповів Артем Оголь, менеджер компанії “Сакура Юкрейн”.
Окрім цього, за його словами, стрімко розширюється культура споживання страв з маленьких томатів черрі.
“У ресторанах звичайний великий томат вже не користується попитом, адже доставляє купу незручностей кухарям: його потрібно різати, з нього витікає сік та псує зовнішній вид страви. Натомість HoReCa замовляє томати черрі – вони маленькі, зручні, пружні та соковиті. А ще смачні та більш солодкі. Окрім цього, черрі можна зберігати набагато довше, ніж звичайний томат”,
— додав Артем Оголь.
Едуард Мальченко — менеджер селекційно-насіннєвої компанії, пояснює, що брак часу та бажання харчуватися здоровими та якісними продуктами задають нові орієнтири споживачів: овочі-снеки. Це міні-овочі, які використовуються в маленьких зручних упаковках для швидкого споживання. Для снеків використовують культури дуже маленьких розмірів, так звані «бебі-овочі»: моркву, томат, огірки, перець.
Нелегальні груші: росіяни перевозили 20 тонн фруктів без документів
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: