У США виростили новий сорт цибулі, який не викликає сліз

Британська компанія Waitrose починає продавати у своїх магазинах Sunions — “коричневий, солодкий і такий, що не викликає сліз” сорт цибулі.

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Деталі: Цибуля, яка продається під слоганом “жодної сльозинки”, удосконалювалася селекціонерами понад 30 років. Цікаво, що дочірня компанія Waitrose, John Lewis, продає спеціальні “цибулинні окуляри” з лінзами, що не пітніють, за 23 фунти стерлінгів. Проте, цибулинні окуляри можуть незабаром застаріти завдяки Sunions, які, як стверджується в описі продукту, “ідеально підходять для людей з чутливими очима, а також для приготування їжі на кухні з дітьми”.

У той час, коли ціни на продукти зростають, Sunions все ще можуть викликати у вас сльози на очах, оскільки вони набагато дорожчі, ніж звичайна цибуля. Упаковка із трьох штук Sunions коштує 1,50 фунта стерлінгів (близько 56 грн). Це втричі більше, ніж найдешевша цибуля у мережі Waitrose.

Спочатку цибуля була розроблена компанією Bayer, але тепер вона належить хімічній фірмі BASF, яка придбала частину насіння та рослинницького бізнесу. В описі йдеться, що Sunions не є генетично модифікованими, а є продуктом десятиліть схрещування менш гострих сортів цибулі.

Читайте також: Американські науковці створили унікальний сир із картоплі

Джерело

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: