“Від вирощування горіхів до міжнародної компанії”: як австралійський фермер створив прибутковий стартап

Ще 5 років тому Джим Річардз був звичайним фермером з Австралії, небайдужим до вирощування горіхів макадамія та проблем змін клімату. Сьогодні – він CEO міжнародної компанії Milkadamia, яка активно зростає та захоплює глобальні ринки. 

Детальніше про це розповідає Агроцентр.

Деталі: Google Trends які фіксують ріст пошукових запитів бренду Milkadamia на 136% за останній рік. І це попри кризу. 

В чому причини популярності компанії?

  1. Поки світова молочна індустрія переживає екзистенційну кризу (9% падіння в США у 2019 році, 1,2% – в ЄС), продажі рослинного молока тільки зростають. За оцінками дослідників, ріст продовжиться щонайменше до 2024 року і складатиме в середньому 10% щорічно.
  1. Молоко з горіхів макадамія потрапляє одразу в декілька висхідних категорій споживачів: веганів, тих, хто не вживає лактозу і глютен. За словами засновника Milkadamia, молоко з цього виду горіхів найбільше нагадує по своєму енергетичному складу молоко людини та тому стає настільки популярним. 
  1. Бренд активно комунікує свою eco-friendly позицію. Вони виступають проти негативного екологічного впливу, який в собі несе м’ясо-молочна індустрія, та підтримують відновлювальне сільське господарство (яке, до речі, також демонструє стабільний ріст в Google Trends).

Веганське молоко – також частина світового тренду етичних стартапів, який точно продовжить зростати. Якщо раніше ринок пропонував лише соєву та мигдальну альтернативу тваринному молоку, то зараз вистрілюють все більш різноманітні опції.

Читайте також: “З люксового готелю в рибну ферму”: як розкішний курорт переживає пандемію коронавірусу

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: