Світові мережі ресторанів відмовляються від яєць з кур у клітках
Мережі ресторанів Hesburger та Vapiano відмовилися використовувати яйця отримані від кур, що вирощуються в клітках, пише “Агро-Центр”.
Фінська мережа ресторанів фастфуду Hesburger зобов’язується до 2021 р. вивести із закупівель всі яйця від курей, що утримуються в клітках. Ця політика охоплюватиме всі країни, де наявні ресторани мережі. Компанія Hesburger представлена у більш ніж 10 країнах серед яких Німеччина, Росія, Іран та Україна, в загальній кількості 460 закладів. Щорічно мережа використовує близько 294 т. яєць.
Під Києвом вирощують екологічно чисту курятину
Унікальний еко-фермер поза цивілізацією. Фотоісторія з Франції
Не менш відома мережа італійських піцерій Vapiano також долучилася до глобального тренду і офіційно відмовилася від яєць отриманих з кліткового утримання починаючи з 2018 р. Мережа Vapiano представлена у 33 країнах світу, серед яких також Україна. Дане рішення було прийнято в ході переговорів із зоозахисними організаціями Open Cages, Open Wing Alliance та Albert Schweitzer Foundation.
На сьогодні в Україні представлені вже декілька крупних компаній, які відмовилися використовувати яйця з кліткового утримання, такі як: McDonald`s, Nestle, Danone, PepsiCo та Unilever.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: