Вигідний бізнес: українські солодощі користуються шаленим попитом у світі (деталі)
Найбільше солодощів з України експортує “Рошен”, “Бісківіт-шоколад” та “Монделіс Україна”. Як свідчать дані асоціації “Укркондпром”, за січень-липень вказані компанії поставили на зовнішній ринок 69 700 тонн, з цих об’ємів майже 70% доводиться на “Рошен”, пише “Агро-Центр”.
Максимальний приріст експорту спостерігається до Іспанії, Узбекистану та Угорщини – на 220%. Поставки до Білорусі, США, ОАЕ та Іраку додали майже 170%, а до Польщі, Болгарії та Естонії – 140%.
При цьому найпопулярнішими серед споживачів залишаються борошняні вироби, які приваблюють своєю ціною. За ними слідують цукрові вироби, адже вони значно дешевші за шоколадні, і на останньому місці – вироби з шоколаду.
Як зазначає Богдан Шаповал, директор Ради з питань експорту продовольства (UFEB), споживчі тренди на кондитерському ринку змінюються.
“З кожним роком падає виробництво солодощів з натуральним цукром, все більше стає органічного виробництва. Окрім того, росте попит на шоколад та жувальні цукерки в азійських країнах, вони прагнуть бути схожими на європейців”,
– пояснює Шаповал для журналістів видання Agroday.
Також, збільшується використання білкових інгредієнтів, мінімізуються продовольчі відходи. Змінюються і перспективні ринки збуту. Зокрема, вітчизняним експортерам радять приглядатися до Нігерії, Туркменістану та Філіппін.
Разом з тим, солодощі в Україні не найдешевші. За даними Асоціації постачальників торговельних мереж, вітчизняна “кондитерка” дорожча за польську на 40%.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: